Hej

Har flugit själv för första gången. Följande saker har hänt:

1. Hittade inte till byterminalen (!!) från vår nya lägenhet. Fick fråga tio hånande byggarbetare samt ett hobo om vägen.
2. Kom till flygplatsen och spillde vaniljyoghurt och müsli på tröjan.
3. Kom på flygplanet och spydde upp vaniljyoghurt och müsli i tidningsplasten till säkerhetsinstruktionerna.
4. Upptäckte på flyg nr 2 att de har spypåsar i tidningsplasten till säkerhetsinstruktionerna.
5. Var tvungen att byta plats vid baggage claim när en ungesk tant andades för högt brevid mig. (blir grinig när jag inte har ätit.)
6. Tog en taxi som luktade gammal kamel (kan ha varit chauffören). Den (kamelen, chauffören?) försökte lura mig på 1000 forinter när jag skulle betala. Sa "I want more." Arnold Schwarzeneger-style, och fick mina pengar.

På det hela taget gick det alltså bra. Jag återkommer med pics senare.

/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0