a, tja

Det har hänt mig något konstigt.

Ända sedan jag började jobba på Gilde (pölsefabrik) har jag ätit då man tillåts äta, dvs var tredje timme. Jobbar man övertid och inte har mat med sig kan det bli en typ... macka till middag.

(Obs, bakgrund ; Mina vanliga matvanor ser ut ca såhär: 100 kg snabba kolhydrater per kvart.)

Helgerna är min frizon från Gilde och då kan jag äta hur mycket jag vill. Jag brukar ju kunna smälla i mig en påse chips och sen en pizza till frukost. Och vara relativt nöjd. Finns det mer gott inom en radie på tio meter går det säkert ner. Nu har jag jobbat på Gilde i drygt en månad, och...

I lördags kunde jag äta en HALV fryspizza.

Sen var jag... Vad heter det... "Mätt."

Och ja, det verkar ju liksom.. helt.. absurt. Att det kan ta slut sådär. Man vill inte ha mer... Mat? Är det så det funkar?

Det är verkar ju helt sjukt.

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre sant?

2010-08-31 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0