Tänk om...

... man var otroligt dålig på att hitta på ursäkter.

Douche: Men du, vi kanske kan ta en fika någon gång? Du och jag liksom? Jag och du? Hehe.
Brud: Åh, eh, ja, nej jag kan tyvärr inte.
D: ... Jag kanske kan föreslå en tid först?
B: Jo alltså, nej. Det spelar liksom ingen roll. För jag skriver ett viktigt dokument för tillfället.
D: Men du går väl inte i skolan?
B: Nej. Men det viktiga dokumentet tar upp mycket av min tid.
D: Men en fika tar ju inte mer än en ti...
B: Jag skriver det i word.
D: Jaha, jaha, jag förstår. Vi kanske kan ta det över en lunch då?
B: Blir lite för stressigt. Dokumentet du vet.
D: Jag kanske kan hjälp...
B: Det är ett hemligt dokument.
D: Jaha, men..
B: Nej.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0