Sjukt ovärt

Det är måndag och egentligen borde jag jobba. Men det gör jag inte. Istället sitter jag i soffan just nu och undrar vad jag ska göra med min dag och hur jag hade tänkt att komma hem till Sverige som en rik kvinna. Kommer knappast att hända om det fortsätter såhär.

Mitt öde ligger nämligen helt i Dans (min chef) händer. Ringer han inte på morgonen och säger vart jag ska vara en halvtimme senare så får jag en hel dag ledigt. Jag vet inte riktigt om jag tycker om detta arrangemang. Det leder till att jag vaknar i ottan av mig själv i ren nervositet och väntar på att telefonen ska ringa.

Idag ringde den inte, men likt förbannat har jag varit uppe sedan 06.00.

...

Sjukt ovärt.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0