ITJE pejling

Idag tänkte jag att jag skulle gå till Adecco och söka jobb. Visar sig att Adecco-kontoret ligger en bit ifrån centrum, och jag har inget busskort. Kollade upp på en karta och uppskattade vägen dit till ca 3-4 km; Jag går, inga konstigheter liksom.

Fel.

Fel, fel, fel.

En och en halvtimme senare, under vilken tid jag har lyckats gått vilse, halkat på alla oskottade, osandade vägar och svurit en hel del, kommer jag äntligen fram till Adecco. Där får jag minsann veta att; "Neeii, du MÅ legge din ansøkning på internett!"

Jag var INTE glad.

/ M

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, men guuuuud.... my poor baby. hoppas allt är bra annars med er tjejor! :) take it easy osv :)

2010-02-10 @ 16:23:45
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0