Cool guys don't look at explosions

Vi har en källarlager med kyl och frys i vår restaurang. I och med att vi delar lager med en skobutik och ett bageri, måste man gå ganska långt in och ner i värsta labyrinten på vingliga plankor för att komma till rummet där våra grejer står.

Alltid när jag ska ner och hämta någonting där känns det om att jag är med i en... actionfilm eller nåt och att det kommer blir värsta explosionen bakom mig så att jag ska behöva springa där igenom gången. Tänker mig hur jag slänger mig i slowmotion på marken och ba "NOOOOOOOOOOOOO!" med händerna fulla av frukost-ost.

..

Har inte hänt än tyvärr.

Lovar att berätta när det gör det.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0