Adventure of the day.

Idag ska vi till IKEA och lura runt. Vi hoppas på att inte träffa våra nästan-framtida-arbetsgivare, för vi fick IKEA jobbet men tackade nej. Det låg så fruktansvärt långt bort, och så var man tvungen att ha fula braxer. Inte fashion alls.

Hur som helst,

Malpan ligger och sover med magsjuka och jag förbereder mig mentalt för färden, vår nästa buss går om en timme. Förra gången när vi hade vart på intervju och skulle hem var vi tvugna att ta en buss som gick runt hela Starpan först, så den tog drygt en timme. Jag som inte varit åksjuk på länge (miss it!) tog tillfället i akt och gick av bussen när vi var framme och spydde vid en bro. Fest. Alltså, om jag ska vara helt ärlig, IKEA gör någonting med mig. Sist jag var där i Sverige spydde jag också på hemvägen, i familjen Perssons toalett. De stod utanför och skrattade glatt. Sen monterade vi ihop en hylla tillsammans och låtsades som ingenting.

Nä, nu måste vi dra. Jag återkommer med hur det här äventyret gick.

Klemklem!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0