Gamla beteenden sitter i

Egentligen hatar jag att blogga.

Det är ungefär som att försöka skriva dagbok när man är liten. (Gäller i alla fall för mig). Man fick ungefär 10 st i födelsedagspresent på ens kalas, som man sedan fick dåligt samvete över att man inte skrev i. Jag hittade faktiskt en gammal häromdagen. Efter några dagars frenetiskt skrivande tar det plötsligt slut. En sida senare, daterat till 6 månader senare står det;

"Hej Dagboken!
Förlåt att jag inte har skrivit på så länge. Det har inte hänt så mycket idag, jag skriver mer imorgon.
Godnatt!"

(Jag skrev inget mer det året.)


.....


Förhoppningsvis kommer jag var mer engagerad i den här bloggen. Får be Tilda piska mig annars.


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0