Jag kräks inte lika mycket idag

Idag:

Flyttning!

Vi packar, lyssnar på musik och är ganska lättade att vi äntligen ska få flytta till något eget. Packa upp våra saker. Blir grymt.

Tilda lyckades trots många missöden komma hem från IKEA igår. Med en säng (eller ja, den kommer på måndag), kuddar, täcken, galgar och ljus. Jag var mycket stolt över henne. Jag tror hon var väldigt utmattad efter en dag som igår. Hon kom hem med ett skrämt uttryck i ögonen, tittade på mig utan att säga något, la sig på sängen i fosterställning. Hon låg och darrade en stund innan hon sjönk in i en djup sömn.

När hon vaknade var hon sig själv igen. Det var tur. Jag föredrar den vanliga Tilda.

/ M


Kommentarer
Postat av: Lotta

går in för tredje gången idag och läser samma sak:



Idag!



FlyTning.



Mår lite illa.

2010-01-18 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0