På bibblan med Tilpan

Okej.

Jag har härmed återuppstått från de dödas diskrike. Jag har haft två minst sagt utmattande dagar, på kantinen alltså. Jag har skivat lax till ca 500 personer (vilket har resulterat i en blåsa på mitt vänsta pekfinger), jag har skurit tomater så man tycker att det borde räcka till hela Norge och jag har diskat. Och diskat. Och diskat.

...

Och diskat lite till. Tallrikar, uppläggningsfat, bestick, plastbyttor ungformar, you name it. Jag vill inte diska mer. Dessutom är diskmaskinen gigantisk och låter väldigt VÄLDIGT högt. Det gör mig lite rädd så jag passar mig noga för att inte komma för nära ska ni veta.

I nuläget vet jag inte om jag ska jobba imorgon, eller alls i framtiden. Men ska det fortsätta såhär måste jag nog skaffa mig lite thicker skin.

Literally.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0