Sagan om Micke.

Här är min syster. I vanliga fall heter hon Ida. Just nu är hon i tentaperiod i sina läkarstudier, och då heter hon Micke.

Micke gillar inte att duscha. Han har gärna keps och en stor svettig hoodie på sig ("en" för att ja.. han använder bara en). Micke är ganska ofta sur och grinig. För att stänga världen ute har han orangea öronproppar i sina stora mansöron. Nedan har vi bilder på Micke:



Micke på långt håll. Man kan ana härifrån att han har sexappeal.



Kommer närmare, Micke gör sitt innocent face. Tro inte på det! Han är bad boy.



Micke hörde precis ett grymt skämt om brudar och bilar och explosioner. Kul, tycker han.
Såhär låter det när Micke skrattar: Ehaeha höö ehöö öö ÖÖhöö. Ööööhghhgh. Ehee.

Hejdå Micke!

/T

Kommentarer
Postat av: Jon

Du det är copyright på dessa bilder...

2010-05-24 @ 17:03:18
Postat av: Koppelmongot

Citat min lilla flata: "Jag känner mig naken exposed"

2010-05-24 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0