Min Dag

Pallade inte äta min frukost hemma idag så jag tog med den till jobbet. Resultatet blev en sjukt osexig påse som innehöll två hårdkokta ägg och en kaviar som gått ut på datum. La inte äggen i någon låda eller något, tänkte att de ändå hade skal på sig. Bra. Var allmänt skev sedan när jag jobbade. Någon kom och köpte en americano för 27 kronor, skulle säga priset men orkade inte bestämma mig för om jag skulle säga det på svenska eller norska så jag stod och gjorde sje-ljud istället.

T: Det blir sjsjsjsjjchhcschhuu. Tack.
Kund: ...
T: Ehehehehehe. Vill du ha kvitteringen? Eheheheeheeeh.
Kund: ...
T: HA DE!

Min plan nu: Ligga och dregla i fostersällning i soffan. It's gonna be kinda awesome.

Kos er, hademm.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0