hello

HEJ ALLA GLADA!

Jag befinner mig i Thailand, darav dalig update. Orkar inte skriva trakiga saker om var vi befinner oss och vad det ar for vader. Men ibland kommer det val upp litt bilder och sa kanske. Kanske kanske. Allt ont som har hant hittills har hant Anna, sa det ar vi alla andra glada for. Pakord elchockad och magsjuk. Jag och Isabel ar friska och glada. Just nu ar vi pa Koh Tao och bor i ett pittoreskt litet rum utan rinnande vatten och lakan. Utan vanliga lakan, inte rinnande lakan. Pa lordag drar vi nog till Bangkok for lite battre boende och shopping. I alla fall ville ba saga att jag levde och att jag forhoppningsvis fortsatter med det ocksa.

HA DE SA BRA! hejdaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0