prablemz

Hatar (HATAR AAAH FYFAN!!1! BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD... nä) när flygvärdinnan frågar om man vill ha water. Water är ett ord som man antingen säger med brittisk eller amerikansk engelska. I vanliga fall när man säger såna ord (typ: a little) i sammanhang kan man bara sluddra förbi dom med någon oklar accent och komma lindrigt undan men i ett bullrigt flyg måste man, gud verboten, tala tydligt. Helst lutad över en svettig stolsgranne som sitter brevid och antecknar och dömer. Så på  "Would you like something to drink?" sitter jag och våndas över om jag ska säga:

Yjes sum tah pleise. (pretto, skjut mig)

eller

Yea, samm wadr pleaz. (TJELLO I WANNA CAM TO HALLYWUD N' BE A ZTAR, CAN TALK AMÄRIGGN.)

b..aaj.s.!

Image and video hosting by TinyPic

/T

Kommentarer
Postat av: sandra ( ROOMMATE (ru-majte) )

du och alex schulman. de roligaste personerna jag känner. (nu känner jag ju alex lite bättre än jag känner dig, va, men ta åt dig för tusan!) ps det är jättetomt och tråkigt på breibakken hejdå

2011-06-25 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0