lusekoft

Jag köpte en gammal dassig lusekofta idag på freetex (norsk motsvarighet till svenska myrorna) när jag och Madde tog en avstickare på väg hem från en, återigen, glamourös dag på Gilde Körvfabrik. Mest köpte jag den för att jag tror att det är ett kulturistiskt måste för att man ska kunna anse sig som ordentligt intergrerad här i Norge. Jag tvivlar på att det är en äkta lusekofta, jag misstänker att någon fri själ har stickat den själv (den är LILA?!!) och gett bort den i all välmening till secondhandbutiken. I alla fall, den duger gott till en förtappad partysvensk som meg sjöl.

HUR SOM HELST, fick den recenserad idag av en objektiv kritiker.

Recensioner:

"Vadå jag fattar inte, när ska du ha den liksom, på julafton?"

"Du ser ut som en mamma."

"Den var inte skön att ligga på. Den känns som en matta."


Image and video hosting by TinyPic

Tack och hej, det var allt för idag.

/T

Kommentarer
Postat av: Syster (növered)

Vet du. Du kan lägga den till samlingen av oklara lusekofffft som finns hemma. Det finns en BLÅ som mamma faktiskt har gjort själv.

2011-05-26 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0