HEJ BLOGGEN!!!!!! :D !

Nu ska jag berätta om min dag :D :D :D :D !! 1!

Idag har varit utanför dörren en hel gång, det var när jag behövde handla, (nonstop), och gick till Willys för att låta mitt bleka ansikte lysa upp deras annars så gråa interiör.

Resten av dagen har suttit med ryktat blankt hår klädd i jordnära färger i min soffa och studerat. "Studera" innebär just i dagens fall: en timmes effektiv räknetid (kovarians, korrelationskoeffcienter, säsongsindex, sannolikhet etc) samt åtta timmar youtubande (hundar som pratar, hundar som inte kan komma ut från ett staket med redbulls, hundar med skor etc)

Resterande timmar har jag ätit nonstop eller stirrat på en vägg.

Titta på det här nu:





Image and video hosting by TinyPic



Kul va?

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0